Selasa, 26 Ogos 2008

Piala Malaysia..Kedah vs Selangor(3-2)


Aduh...berat sungguh Piala Malaysia nie...(aku dpt memegang sendiri piala tersebut,pada tengahari sebelum perlawanan mlm hari Sabtu 23 Ogos 2008)..sapa sangka...dpt gak aku julang piala tue...tp sayang...pasukan Selangor kecundang...pada aku dek jurulatihnyer yg sering sgt mementingkan taktik serangan bertubi-tubi...sedangkan pasukan mana yg mantopppp pertahanannyer,adalah yg terbaik...ini tidak...bnyk sgt 'star'nyer...penyerang yg terlalu ramai pada aku ler...Dollah Salleh patut mencntohi Azraai Khor Abdullah yg tahu potensi pemainnyer(posisi yg sesuai)...aku pun pelik...mcmana pasukan selangor boleh masuk ke final...?yelah...aku bknnnya handal sgt dlm bab bola ni...mereka yg main bola...tahu payah jerih main bola nie...tp kalo korang tgk ms Olimpik tue, pemain bola wanita...dilihat agak bagus bila bermain...kalau lah pasukan wanita tue lawan pasukan kita ler...agak2 sapa menang ek...? Skg ni,pemain import dah balik...kita balik semula mcm dulu...lps tu kita tgk pemain kiter main mcm tue jugak...xde skil individu...stadium lps ni,aku rs kurang lah gamaknya...

5 ulasan:

R@duan berkata...

ok la dapat pegang piala malaysia.
kepada pembaca blog ni jangan tertipu pulak. kawan kita tu kerja lap habok kat piala tuu..
ha ha haaar

wan berkata...

kughang ajor....ingta senag ker...habuk banyk tulll...amin siap tolong gak...(seorang lg pengelap piala termasyur...)

armmean berkata...

weih..maner ader..aku tulun tgk jer piala tuh..x usik cuci2 pun..hahaha..

PutRiZ DaMia berkata...

laaaa tukang cuci rupanya..igtkan tukang angkat dan bawak piala!!!!huhuhu..jgn mare!

Tauke Warung berkata...

aku pun tumpang bangga ada kawan aku yg boleh pegang piala malaysia, huhu...kawan aku tu.....banggaaa