Sabtu, 13 September 2008

Outing MERDEKA DAY-Dataran Merdeka

kibarlah...
The Real Merdeka costume



panasnya hari ni...
Lim Kim Thye waiting..bila nak balik ni...?
a boy with red and white stripe shirt
MERDEKA costume?
M..E..R..D..E..K..A..isn't?
MERDEKA!!!
I LOVE MALAYSIA Nasi lemak MERDEKA? Reflection of trombone

so close...UP
Agi Idup Agi Ngelaban
tak nampak la,ayah...(1) tak nampak la, ayah...(2)

Maafla kalau aku lambat upload gmbr masa aku outing dgn herman & raduan di Dataran Merdeka 31 Ogos 2008 yang lalu...so, tatapla gambar terbaru aku ni...ada lagi gmbr tapi masa perbarisan la...itu biasa korang tengok kan...


Nikon D80

Shutter & Manual Mode

18-135 mm lens

5 ulasan:

wan berkata...

ayohnik :gmbr sendiri x main ek...hehehehe...ko tgkla,mana ada gmbo aku...

raduan : gmbo ini ditujukan khas buat yob LABON...

R@duan berkata...

Oii...dah ketinggalan yop!
Aura merdeka dah tukar jadi Aura Raya@Puasa....!

PutRiZ DaMia berkata...

hehehe...br dpt menu br ek!!!bagus2 ada kemajuan...

rahmanraof berkata...

bagus2, aku nk beli gambo makcik arab tu ngn polis yg buat roadblock tu leh..RM 30 juta..ok?

IFFA berkata...

biasa ler...skli skla buat cete dongeng...pastu ade ler plk profesor ntoh mano wat slh hipotesis....cehhh.....kihkihkih...